Vatandaşların sorunlarını hızlı bir şekilde çözmek amacıyla Büyükşehir Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı bünyesinde kurulan Diyar Masa yeni yerinde hizmet vermeye başladı. Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, vatandaşların sorun ile sıkıntılarını çözmek ve daha iyi hizmet üretmek amacıyla kurduğu Diyar Masa yeni yerinde hizmet vermeye başladı. Büyükşehir Belediyesi hizmet binası içinde bulunan Diyar Masa, daha önce Diyarbakır Su Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü (DİSKİ) su tahsilat bürosu olarak kullanılan bölüme taşındı. Yenilenen Diyar Masa 1 müdür,1 şef ve 5 halkla ilişkiler görevlisi olmak üzere 6 personel ile 08.00-17.00 saatleri arasında vatandaşların sorunlarını çözmeye çalışıyor. Alo 153 ve WhatsApp hattı hizmete devam ediyor Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, vatandaşların sorunlarına daha hızlı bir şekilde çözüm bulmak amacıyla oluşturduğu Alo 153 ve WhatsApp hattı hizmet vermeye devam ediyor. Vatandaşlar, kent ile ilgili sorunları Alo 153 ve 0501 121 21 21 WhatsApp hattı üzerinden yetkililere bildirebiliyor. Şikayet, öneri ve dilekleri alan halkla ilişkiler görevlileri, alınan ihbarları gerekli daire başkanlıklarına ve birimlere iletiyor.
Editör: TE Bilisim