Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, “Diyar Masa” ve “Alo 153” destek hattı üzerinden gelen talepler doğrultusunda çözüm üretiliyor. Hasta ve hasta yakınlarının taşınmasından üniversite öğrencilerinin okudukları şehre gitmesine, taziye ziyaretlerinden sporcuların ulaşım taleplerinden yolda kalan işçilerin işyerlerine ulaştırılmasına kadar geniş bir kesimin bireysel taleplerini değerlendiren ekipler; Kadın Sığınma Evi ve Çocuk Esirgeme Kurumu’ndan gelen kurumsal taleplere de hızlıca çözüm üretti.
OTOBÜS BİLETİ DESTEĞİ
Büyükşehir Belediyesi, gelen talepler doğrultusunda dezavantajlı yurttaşların şehir içi ve şehirler arası otobüs bileti bedellerini karşıladı. Bu doğrultuda 15 Nisan-10 Mayıs tarihleri arasında 166 dezavantajlı kişinin talebi sonuçlandırılarak ücretsiz ulaşımdan yararlandırıldı.
“DİYAR MASA” VE “ALO 153” DESTEK HATTI
Büyükşehir Belediyesi, “Diyar Masa” ve “Alo153” destek hattı üzerinden gelen talepler doğrultusunda yurttaşlara yardımcı olmaya devam edecek.