Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi işçi alımı yapacağını duyurmuştu. Farklı mesleklerden birçok işçi alımı için duyuru yayınlanması sonrası başvuru yapacak vatandaşlarda merak içerisinde nasıl başvuru yapılacağını merak ediyor. İşte başvuru tarihleri ve nasıl başvuru yapılacağının yanıtı…
BAŞVURULAR NE ZAMAN?
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi’nin işçi alımı ilanına göre, başvurular 7 Kasım / 11 Kasım 2024 tarihleri arasında devam edecek. Başvurular internet üzerinden yapılacak. kariyer.diyarbakır.bel.tr adresinden yapılacak olan başvurularda, yüz yüze yapılmak istenen başvuruların kabul edilmeyeceği de duyuruldu. Peki başvurular için gerekli evraklar ve belgeler neler?
İSTENEN BELGELER HANGİLERİ?
Belediyenin iş ilanına yapılacak başvurular için istenen belgeler şu şekilde:
1-Kimlik fotokopisi
2-Ehliyet fotokopisi
3-Fotoğraf (2 Adet)
4-Adli Sicil Kaydı ve Askerlik ile ilişkisizlik belgesi
6-Aile tablosu (Nüfus kayıt örneği)
7-Öğrenim belgesi (Diploma fotokopisi veya e-Devlet çıktısı)
ALIM YAPILACAK BİRÇOK MESLEK VAR!
Belediyenin yapacağı alımlarda birçok sektörden farklı meslek grupları yer alıyor. Buna göre,
Operatör, Özel Güvenlik Görevlisi, Asfalt İşçisi, Temizlik Görevlisi, Beden İşçisi ve Şoför alımı yapılacak.