Restoranlarda "eko" yani ekonomik ürün dönemi başladı. Diyarbakır ve 81 ilde artan fiyatlar nedeniyle müşteri kaybetmek istemeyen esnaflar gramajları düşürerek daha uygun fiyatlı ürünleri menülerine koydu.
Ekonomim'de yer alan habere göre; ATO Kafe, Restoran ve Lokanta Komite Başkanı Abdurrahman Işıksever, restoranların beyti, ali nazik, Adana kebap, döner ve bu gibi ürünlerde gramajın düşürülerek fiyatın azaltıldığını söyledi. Işıksever, restoranların eko beyti, eko iskender gibi isimler vererek ürünlerini pazarlamaya devam ettiğini ifade etti.
Artan et fiyatlarına da değinen Işıksever, "Bizim ana temel ürünümüz et. Et artınca haliyle fiyat da artıyor. Ramazan menülerine de yansıyacak, diğer ürünlere de yansıyacak. Et fiyatlarının bir an önce kontrol altına alınması lazım." diye konuştu.